- A szájpropaganda a legjobb reklám
A Kreatív Online-on is megjelent az a Nielsen kutatási eredmény, ami - sok hasonló tanulmányhoz hasonlóan - arról számol be, hogy a szájpropaganda a legjobb reklám. Az online vagy offline személyes ajánlásnál semmi sem hitelesebb forrás, semelyik reklámozási eszköz nem meggyőzőbb. A Kreatív Online cikke, a Nielsen összefoglalója. - Kik olvassák a hazai blogokat?
A Medián Webaudit mérései alapján készült, a Marketing & Médiában megjelent elemzés itt tölthető le. - Zsebkalauz a közösségi médiához
Gyors alapismeretek a közösségi médiáról az üzenő-falaktól, a fórumokon át, a blogokig, és a közösségi multimédiáig. A Clickz.com cikke. - Felhasználók által ellenőrizve
Ez az értekezés leírja, hogy a különféle technikai újdonságok robbanásszerű elterjedése hogyan teszi lehetővé a fogyasztók számára, hogy a véleményük mélyebb, meggyőzőbb hatást érjen el. Aktivitásaik révén létrejön egy olyan új, fogyasztók által kontrollált "megfigyelő kultúra", amely garantáltan átírja a márkamenedzsment szabályait. A Clickz.com cikke. - Az érzelmek és a közösségi média közötti kapcsolatok
Az érzelmek és a közösségi média kéz a kézben járnak. Továbbá, a különféle márkák könnyebben jelezhetik előre, a vírusosságot, és a velük kapcsolatos szóbeszéd várható szintjét pusztán oly módon, hogy alaposan a mélyére néznek fogyasztóik - márkájukkal, termékükkel vagy szolgáltatásukkal - kapcsolatos érzelmeinek. Bővebben a Clickz.com-on. - A közösségi média és a hatására újjászülető televízió
A cikk, melynek címe „ A TV halott, éljen a TV”, bizonyítja, hogy a TV új hangot, új megnyilvánulásokat, új összefüggéseket kell keressen, köszönhetően a közösségi média robbanásszerű térnyerésének. Félreértés ne essék, a TV újra feltalálja magát.Tudd meg itt, miért. - Mikroblogok, Twitter és barátai
A mikroblogok Magyarországon egyelőre egy szűk kör számára érdekesek, az amerikai online üzleti és kommunikációs piac azonban egyre intenzívebben épít ezekre az eszközökre, sőt az elnökválasztási kampányban is fontos szerepet kaptak. Mik ezek pontosan, és mit kezdhet velük a pr- és a marketingszakma? A Kreatív Online cikke.
Olvasnivalók
2011.03.12. 07:53 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/2732517
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.