Oszd meg!

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Munkanapló - A műsor látványkonyhája :)

Félkész gondolatok, naplózás (dokumentálás), jegyzetelgetés magamnak és a munkatársaimnak. Zeekrewards: www.startnap.com/zeekrewards NetSzemle: www.netszemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok Freeland: www.startnap.com/freeland A pizsamás vállalkozó: www.kmgl.blog.hu

Friss topikok

A legújabb videók

Nincs megjeleníthető elem

Kinek jo a lajkolas?

2014.06.20. 07:53 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

Kinek jo a lajkolas? Üzleti hasznot hoz a cégeknek. Ha lájkolod a termékét, blogbejegyzését, videóját, akármijét, akkor megjelenik a cég neve/terméke/weboldala az összes ismerősödnek. Ha az ismerősök közül a te lájkolásod miatt megtetszik, akkor ő is továbblájkolja, és akkor exponenciálisan nő a (burkolt) hirdetéssel elért potenciális fogyasztók száma. Olyan ez mint egy piramisjáték. Ha egy embernek van átlag 200 ismerőse, és 100-an lájkolnak egy oldalt, akkor a cég 20.000 embert ért el a reklámjával INGYEN. Ha az ismerősök továbblájkolását is számoljuk, akkor még többet. Ezért egyéb esetekben több százezer vagy esetleg több millió forintot kéne fizetnie a hirdetési piacokon - pláne az ilyen személyes ajánláson alapuló célzott hirdetésekért. Mert a lájkolás személyes ajánlásnak számít, ami sokkal többet ér, mintha csak az újságban látnál egy bannert vagy egy reklámot.

Ez az alapja a most indulo "tudatos lajkolas" mozgalomnak. Ha nem tudnad, Lajkorszag kiralya vagy! :)

Szólj hozzá!

Címkék: Lajk lajkolas

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr836388257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása