Oszd meg!

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Munkanapló - A műsor látványkonyhája :)

Félkész gondolatok, naplózás (dokumentálás), jegyzetelgetés magamnak és a munkatársaimnak. Zeekrewards: www.startnap.com/zeekrewards NetSzemle: www.netszemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok Freeland: www.startnap.com/freeland A pizsamás vállalkozó: www.kmgl.blog.hu

Friss topikok

A legújabb videók

Nincs megjeleníthető elem

Csapongás ellen

2009.03.01. 08:35 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

1 komment

Címkék: fontos csapongás

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr9972827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MonsTeri 2009.03.07. 19:56:15

Nekem nagyon bevált módszerem volt a napi órarend. Így betartva azt kialakult bennem egy rend. Legalábbis elvégeztem kötelességeimet. Így szorítottam ki időt a kreatív élet megélésére, ami ettől a rendezettségtől nem öt, vagy tíz perc lett, hanem minimum két óra. Ezt az időt maximálisan kihasználtam fantáziám, kreativitásom kiaknázására. Persze ettől még tovább csapongtam, és munka közben le le írtam azt ami eszembe jutott, jegyzeteltem magam, ami sokszor lecsitította szanaszét gondolkodásomat. Másnapra így és ettől a feljegyzésektől állt össze a szabadidős programom, és e szerinti jegyzeteim szerint örvendeztettem meg magam azok kifejtésében, megoldásával, bármivé való felhasználásukkal.
Amikor felhalmozódtak a csapongásaim okozta jegyzeteim, emlékeztetőim, rádöbbentem, én nem is azt csinálom, amit akarok. Ezért innentől kezdve, felhalmozódtak a csapongásból eredő cetli nagyságú dokumentumok. Kénytelen voltam megvalósítani, azt amit magamból hiányolok. :-)
süti beállítások módosítása