Oszd meg!

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Munkanapló - A műsor látványkonyhája :)

Félkész gondolatok, naplózás (dokumentálás), jegyzetelgetés magamnak és a munkatársaimnak. Zeekrewards: www.startnap.com/zeekrewards NetSzemle: www.netszemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok Freeland: www.startnap.com/freeland A pizsamás vállalkozó: www.kmgl.blog.hu

Friss topikok

A legújabb videók

Nincs megjeleníthető elem

A KÖSZ! Céljaiért a legtöbbet tették

2009.03.01. 00:16 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

Hajdú Miklós

 

Eredeti szakmája villamosmérnök. Rövid műszaki fejlesztői pályakezdést követően a műszaki tevékenységet egyre inkább gazdasági- és jogi területtel ötvöző feladatokat vállalt. Így jelentős irányítástechnikai nagyberuházások projekt-menedzselését végezte főként a szénhidrogénipar és a villamos energiaipar területén. Részt vett a fővállalkozási tevékenység hazai alapjainak lerakásában. Később egy kutatóintézet vállalkozási tevékenységét irányította. A 2007. évi nyugdíjba vonulását megelőző majdnem két évtizedben egy elektronikai középvállalkozást irányított. Ezek mellett több kisvállalkozást alapított építőipari- és kereskedelmi profillal. Fővállalkozási és közbeszerzési szakértő. Érdeklődési területe a makrogazdaság, a vállalkozási- és pénzügyi jog.”


Dr. Tóth Balázs

 

30 éves, jogot végzett miskolci születésű vagyok, nős, egy gyermekem van. Jelenleg tanársegédként a miskolci jogi karon tanítok, emellett egy civil szervezetnél vezetek jogvédelemmel kapcsolatos programokat.
A KÖSZben 2009 elejétől veszek részt. Közreműködtem a jogi háttér megértésében, az ügyvédek kiválasztási folyamatában, a "Kistarcsa-ügy" büntetőjogi és részben média vetületét kezelem, az egyesület alapszabályát és egyéb dokumentumokat készítettem. Emellett folyamatban van a PSZÁF határozat indokolásának közérdekű adatként való megkérése, s amennyiben a továbbiakban jogi jellegű közreműködésre van szükség, korlátozott időkeret között továbbra is részt kívánok venni a már formálisan megalakult egyesült tevékenységében. Ha érdekes, tőlem származik a "banki ügymenet lassítós" ötlet, amelyet továbbra is jónak tartok.


Szánti Domonkosné

"A pszichiáterem szerint túl empatikus vagyok,magas az igazság és a szociális érzékenységem ",talán ezért is kezdtem bele ebbe az egész ügybe , a szervezésbe  és a Telkes dr.  kezdeményezésének támogatásába .

2009. novembere óta vagyok fenn az ingatlan alapok ügyében,az interneten ,és kerestem a kapcsolatot olyanokkal , akik szintén beleestek ebbe a csapdába, amit a bankok ,a PSZÁF és állami segítséggel velünk egyszerű kisemberekkel tettek. Az Origo fórumon akadatam össze először Telkes dr:-al ,a hugommal együtt aki szintén a kezdetektől velünk van ,és segített az alapokkal ,és az ingatlanokkal kapcsolatos  cikekk kigyűjtésében . Beszélgetésekkel és információcserével kezdődött az egész. Nem gondoltuk, de reméltük  hogy egyszer csak kinövi magát  ez a kis csapat. Körülbelül heten  lehettünk akik ezt az egészet elkezdtük, és mostanra 2009 03.01.  már 500 főre nőtte ki magát a szerveződés, amiben nekem is nagy részem van.

Azóta is minden hétvégén szinte csak ezzel foglalkoztam ,és hétközben az estéimen is.

A háttérből segítetem az oldalunkra érkezőket a weboldal kezelésében , a tagok koordinálásban, a belépők kigyűjtésében bankonként , statisztika készítésében. Valamiknt a rádióriportokban is tevékenyen részt vettem mint kérdező, és mint a riportok vágója , hogy azok felkerülhessek az oldalra , tömören és érthetően. Egyszóval minden erőmmel is időlmmel a  civil szerveződés előkészítésében  vagyok, hogy egyesületté váljunk és az ügyünket sikerre vihessük!

 

Szólj hozzá!

Címkék: munkatársak kösz!

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr85972624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása