Vázlat a vitaindítóhoz:
1. A cél: közösségi szerkesztéssel dokumentálni, mi történik velünk.
Mission statement?
2.Eszközök: ingyenesek, könnyűek, komplexek (Joomla?)(M)
Megtanulod? Napi 30 perc gyakorlás ajánlott, ha kell segítek benne. De arra készülj, neked is oktatnod kell majd a hozzád kapcsolódóknak. Ning-oldalak.
3. A tapasztalatok ereje - hiteles személyes kommunikáció. Nem véleményeket, hanem hiteles tapasztalatokat keresek. Kapcsolódó programok: HEP, Referenciaszolgálat.
4. Kérdések. Riporteri tudományok. (Fiala János, Vitray Tamás, Márványi Péter, Kepes András - meghivom vagy felhivom őket a műsorban).
5. Blogger attütüd -- NetSzemle.hu a bloggerek és civil újságirók Paradicsoma. Célcsoport! Kb. 100.000 ember blogol Mo-on (becslés). Fejlesztés. (M)
"Megmondó blog". Szabvány tapasztalati (konszenzuális) értékelés: T/F/L. Clipmarks!
6. Önfejlesztés: napi 30 perc. Technikai vagy pszichológiai. Mi a személyes célkitűzésed? (Levél a jövőből gyakorlat - Blogba.) Blog.
7. A személyesség, a nyitottság, a titkok kérdése. Alapelveim. Átlátható működés, kötelező munkanapló és startnap.com használat.
8. Egységesség: szabványok. Célja, hogy kifelé egységes legyen, könnyen eligazodjunk egymás oldalain és hogy akár virusmarketing gyanánt terjedjen, kereső marketing szempontok. Probléma: ami ingyen van, annak nincs értéke. A tapasztalatok és a mintaadás hitelesiti. Megoldás: VIP-tagság havi 500 Ft-ért (SMS): viszajelzések, statisztikák. (M) Tervezett fejlesztés a VIP-tagság, ha már sokan leszünk.
9. Referencia-személyek felkutatása, kiválasztása és lehetőség szerint a bevonása (interjú a rádióban, blog, stb.)
9.1 Hálózatszervezés! Értékelés.
10. Nemzetközi tapasztalatok és nemzetközi kapcsolatok. Halima. Napi 1 blog bejegyzés (átlagban).
11. Érdekeltség és elismerés. Szponzorálja a Japántapasz. Hangsúlyos új termék: Jiaogulan. Probléma: fogyasztóvédelem, placebo vád, csak azt mondhatom, amit tudományos bizonyitékokkal alá tudok támasztani. Média-táma, akkor vetem be, amikor akarom, vagy ha valami támadás ér. Noni eset tapasztalatai! Korrupció a médiában.
12. Kiemelt program: ingatlanalapok károsultjainak média programja. Szakmai vezető: Hajdú Miklós.
13. Kinek mi a feladata? (Körkérdés)
Kapcsolódó: