Oszd meg!

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Munkanapló - A műsor látványkonyhája :)

Félkész gondolatok, naplózás (dokumentálás), jegyzetelgetés magamnak és a munkatársaimnak. Zeekrewards: www.startnap.com/zeekrewards NetSzemle: www.netszemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok Freeland: www.startnap.com/freeland A pizsamás vállalkozó: www.kmgl.blog.hu

Friss topikok

A legújabb videók

Nincs megjeleníthető elem

5 perc az életemből az ELMÜ-nek

2009.01.22. 14:11 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

Kedves ELMÜ!

Lakást vettünk, kérelmezni kell ugye a villanyt.

Jön a feleségem, és elém tesz 15 papirt, hogy azokat irjam alá.

Nooooormális??

Miért nem elég 1 papir?

Miért kérdeznek olyat, amit úgyis tudnak?

Mikor lesz elég 1 papir?

Egyáltalán miért kell papir?

Miért rabolják az időmet?

Mit szólnának, ha leszámláznám Önöknek?

Kérem, változtassanak azon a gyakorlatukon, hogy a kiszolgáltatott fogyasztók idejét rabolják, az egyetlen pótolhatatlan valamit, mert ugye ezt az felesleges 5 percet, 15 (!) aláirásra már nem tudják visszaadni nekem. Még akkor sem, ha legalább megfizetik ennek az időnek a piaci árát a részemre.

Egyáltalán tisztában vannak Önök azzal, hogy mekkora kárt okoznak ezzel a gyakorlattal?

Mennyi is az, ha az 5 perceket beszorozzuk a háztartások számával?

Válaszukat várom!

Tisztelettel:

KÖSZ! - Könyörögöm Önök Szolgáltatnak!

(Egy még meg nem alakult mozgalom.)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr12895531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok 2009.01.22. 14:17:35

Jópont az Elmű Ügyfélszolgálatnak.
Ha a Batthyány téren nagyon sok az ügyfél, kedvesen adnak kávékupont.

NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok 2009.01.22. 14:19:24

Na igen, Marika, de miért kell egyáltalán bemenni?
Egyébként jó, hogy beirtad, mert nem gyakori, hogy valamiért dicséretet/köszönetet is lehet mondani. Éjenek a B.téri ügyfélszolgálatosok, üdvözlöm őket!
süti beállítások módosítása