Oszd meg!

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Munkanapló - A műsor látványkonyhája :)

Félkész gondolatok, naplózás (dokumentálás), jegyzetelgetés magamnak és a munkatársaimnak. Zeekrewards: www.startnap.com/zeekrewards NetSzemle: www.netszemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok Freeland: www.startnap.com/freeland A pizsamás vállalkozó: www.kmgl.blog.hu

Friss topikok

A legújabb videók

Nincs megjeleníthető elem

Hirdetés helyett árcsökkentés

2008.04.05. 11:28 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

Legalábbis erre a következtetésre jutottam az elmúlt hónapok hirdetési próbálkozásai alapján. Nem tudom, létezik-e valami jel vagy szervezet, amelyik összeszedné a "nem hirdetőket". Korlátozott hirdetési kerettel inkább az internetes lehetőségeket keressük, és a személyes erőfeszítéseinket koncentráljuk arra, hogy gazdag és érdemes online tartalmat (Japántapasz Magazin) adjunk a termékeink mellé.

Az interneten nincs más lehetőségünk, mint a nyílt árverseny vállalása, ahol továbbra is terméket és információt, nem pedig egyszerűen terméket forgalmazunk.

Nincs már hálózat, nincs hirdetési költségkeret, nincs havi hirlevél, nincs élő tréning, csak a fapados ár, és a magas minőség. A "tartalomszolgáltatást" viszont jobban el kell ismernünk, igy az árcsökkentés mellett jövő csütörtökre az lesz a javaslatom, hogy alakuljunk át szerkesztőséggé, és mindenki produkáljon minden nap valamit a saját blogjára. Közben tervezzünk meg egy optimális felületet a klubélethez, benne a tartalomszolgáltatáshoz (blogmotor, értékelés), és egy új szoftverrel váltsuk le a régit, minimális havi költséggel.

A cél: 100% online, 100% fapados (low-cast), 100% fogyasztói klub.

Kommunikáció: 2 hetente tagoknak, 2 havonta nagylista, mindig valami akció vagy hir, továbbadás megkönnyítése, rövid levél és kattint.

Offline kapcsolatok: a stáb = szerkesztőség, heti értekezlet, ki videózza le Robit a legközelebbi előadásán és ki nyeri ki belőle hetente, hogy merre jártkál előadást tartani.

Bejelentés: "Tavaszi Japántapasz akció"... Hirdetéseket meg kell fogalmaznunk, csak nem papiron, hanem a saját oldalainkon hirdetjük.

Fejlesztés: tartalomszolgáltató sw (Japántapasz Magazin), közösségi szerkesztés pontozással. Ennek feltétele, hogy menjen a "saját" tartalomgyártás, mint minta.

 

Szólj hozzá!

Címkék: japántapasz csütörtök tréning fapados árcsökkentés

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr71412191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása