Oszd meg!

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Munkanapló - A műsor látványkonyhája :)

Félkész gondolatok, naplózás (dokumentálás), jegyzetelgetés magamnak és a munkatársaimnak. Zeekrewards: www.startnap.com/zeekrewards NetSzemle: www.netszemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok Freeland: www.startnap.com/freeland A pizsamás vállalkozó: www.kmgl.blog.hu

Friss topikok

A legújabb videók

Nincs megjeleníthető elem

Gyerekszáj

2012.04.21. 19:16 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

„- Anya, amikor te lefekszel aludni, kivel bújsz össze?
- Apával.
- Őt öleled?
- Igen.
- Ő a te állatod?”

 

Szentséges Úr!
Ha ismersz valakit, akinek nincs elég pénze $$$, akkor meg szoktad kérdezni tőle, hogy szüksége van-e segítségre? Mert nem találtam ilyesmit a példabeszédekben. Ja, ananászos rágóra kellene.
Szeretettel cimborád
Al

[9 éves]

 -A lepke egy olyan rovar, amely a helikopterek családjába tartozik.

-A leghasznosabb állat a disznó. Mindene felhasználható: elejéből, hátuljából hús van, a bőréből cipő, a szőréből kefe, a nevével meg káromkodni lehet.

-Az állatkert egy szuper hely. Olyan állatokat is lehet látni, amelyek nem is léteznek.

-Nem vagyok megkeresztelve, de azért be vagyok oltva.

-Az életbiztosítás egy olyan pénz, amit az kap meg, aki túlél a halálos balesetet.

-Nem tudom hány éves vagyok, mert ez állandóan változik.

-Nagyon megijedtem, amikor Anya megbetegedett. Azt hittem, hogy Apu fog főzni ránk.

-Az akvárium egy minitenger, ahol a házi halacskák úszkálnak.

-A gyerektartás a gyerekek fizetése, amikor Apa elköltözik otthonról.

-Az örökbefogadás sokkal jobb lehetőség, mint a szülés. A szülők saját maguk választhatják ki a gyereket, és nem kell mindenáron elfogadniuk azt, amit éppen kapnak.

-A Pápa a Vákumban lakik.

-Minden hal termel ikrát, az oroszok még kaviárt is.

-A teheneknek nem szabad gyorsan futniuk, hogy ki ne lötyögjön a tejük.

-A férfiak nálunk csak egy nővel házasodhatnak. Ezt úgy hívják, hogy monotónia.

-Nem értem, miért haragszik rám annyira Anya, hogy összetörtem a vázát. Úgyis már öreg volt, meg kínai, és nem is a miénk.

-A nővérem már megint kitűnővel fejezte be az osztályt, csupa ötösök. Fogadjunk, hogy szándékosan csinálja ezt velem.

-A Nagyi elköltözött a túlvilágra. Végre nekem is van valakim külföldön.

További hasonlókhoz:

www.startnap.com/gyerekszaj

Szólj hozzá!

Címkék: gyerekszáj

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr754465318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása