Oszd meg!

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Munkanapló - A műsor látványkonyhája :)

Félkész gondolatok, naplózás (dokumentálás), jegyzetelgetés magamnak és a munkatársaimnak. Zeekrewards: www.startnap.com/zeekrewards NetSzemle: www.netszemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok Freeland: www.startnap.com/freeland A pizsamás vállalkozó: www.kmgl.blog.hu

Friss topikok

A legújabb videók

Nincs megjeleníthető elem

Kirol beszel?

2014.09.11. 04:16 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

Olyan mint egy ideológiai szotyi árus. Oda megy, ahol mozgást lát. Kinyitja a kempingasztalt, és kimérve árulja az elképzeléseit a tunya fiatalságról, az apatikus középkorúakról, a hétköznapi fasizmusról, a kapitalista világrend végéről.

Szólj hozzá!

Bucsuzoul!

2014.08.29. 03:41 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

image_1409276487.jpg_828x960

Szólj hozzá!

Netszemle

2014.08.29. 03:40 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

Aki esetleg a regi olvasoim kozul kivancsi arra, hogy mit ugykodok mostansag, az keressen meg a Facebookon. Ott a Netszemlenek kulon oldala van, ahol kozeleti kerdesekkel (politikaval) foglalkozom, most pl. a Kossuth teren allomasoazo Orban-buktato (?) tarsasaggal ismerkedek.

Munkanaplora most nincs szukseg, minden egyszerubb es konyyebb a FB-on. Ott alalkozunk, remelem! 

Joska

 

Szólj hozzá!

Címkék: telkes netszemle Munkanaplo

Ki mondta?

2014.06.22. 04:28 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

"A politika az a finom művészet, amely szavazatot szerez a szegényektől és kampány pénzeket a gazdagoktól, azzal az ígérettel, hogy megvédi mindkettőt a másiktól."

Szólj hozzá!

Címkék: Politika

Kinek jo a lajkolas?

2014.06.20. 07:53 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

Kinek jo a lajkolas? Üzleti hasznot hoz a cégeknek. Ha lájkolod a termékét, blogbejegyzését, videóját, akármijét, akkor megjelenik a cég neve/terméke/weboldala az összes ismerősödnek. Ha az ismerősök közül a te lájkolásod miatt megtetszik, akkor ő is továbblájkolja, és akkor exponenciálisan nő a (burkolt) hirdetéssel elért potenciális fogyasztók száma. Olyan ez mint egy piramisjáték. Ha egy embernek van átlag 200 ismerőse, és 100-an lájkolnak egy oldalt, akkor a cég 20.000 embert ért el a reklámjával INGYEN. Ha az ismerősök továbblájkolását is számoljuk, akkor még többet. Ezért egyéb esetekben több százezer vagy esetleg több millió forintot kéne fizetnie a hirdetési piacokon - pláne az ilyen személyes ajánláson alapuló célzott hirdetésekért. Mert a lájkolás személyes ajánlásnak számít, ami sokkal többet ér, mintha csak az újságban látnál egy bannert vagy egy reklámot.

Ez az alapja a most indulo "tudatos lajkolas" mozgalomnak. Ha nem tudnad, Lajkorszag kiralya vagy! :)

Szólj hozzá!

Címkék: Lajk lajkolas

2014.06.19. 17:01 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

Szólj hozzá!

Ki írta ezeket a sorokat?

2014.06.19. 17:01 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

Ha nem élvezed az életet, akkor segíteni sem tudsz másoknak. Ha te nem ébredtél fel, akkor senkit nem tudsz felébreszteni, ha te nem vagy boldog, akkor nem adhatsz mást másoknak csak boldogtalanságot. Csak abból tudsz adni, amiből neked is van... sőt, több kell legyen, mint amennyire szükséged van. De ha fel akarod áldozni magad, akkor előbb-utóbb áldozat lesz belőled, és másokat is fel akarsz áldozni. Ha anyád azt mondja, hogy '...érted áldoztam fel az életem…’ akkor vigyázz, megjelent a szadista. Ha a férjed azt hogy '...halálra dolgozom magam, mit gondolsz kiért', akkor menekülj, azt akarja, hogy te is szenvedj. Az áldozat' egy trükk mások kínzására. Óvakodj tehát az 'áldozatok'-tól, ők nagyon veszélyes emberek. Te ne áldozd fel magad....

1 komment

Címkék: kérdés találós

süti beállítások módosítása