Megdöbbentő adatokat közölt a magyar-termekek.blog.hu a LIDL üzletpolitikájáról. A magyar termékek arányát 30% alá szorította, és silány, de olcsó dömpingárukkal olyan kilátástalan árversenybe kényszerítette a minőségre törekvő magyar élelmiszer-áru termelőket, hogy a tönkremenetelük nyomán világrekord-gyorsasággal tudjon terjeszkedni a magyar piacon.
Ugyanazt az embertelen, szipolyozó üzletpolitikát folytatja az élelmiszer-termelők ellen, mint az áruházát megépítő vállalkozások ellen is.
És a fogyasztók ellen is! Mert ahogy a magyar termelés még inkább visszaesik, s még kevésbé tud konkurrenciát jelenteni, majd fogja az árát emelni! Szűklátókörű, öngyilkos magatartást tanúsítanak azok a vásárlók, akik még most is a LIDL áruházakban költik el vásárlásra szánt pénzüket, mert a mai, silánysággal párosuló olcsóság egy pillanat alatt átvált áremelésbe, ahogy tovább sorvad a magyar termelőképesség!
Mi pedig kiért is harcolunk?
Csak magunkért, csak a kisemmizett alvállalkozókért?
Vagy talán a kiszorított, tönkretett termelőkért és a vásárlók igazi érdekeiért is?
Nem az egész társadalom érdeke, hogy megtanítsuk a multikat, mit tűrünk és mit nem tűrünk el ebben a hazában?
Nem jött még el az ideje, hogy széles összefogással, cselekvő módon érvényesítsük a társadalmi akaratot, véget vetve annak a helyzetnek, hogy egész Európa rajtunk nevet?
Részlet a VÉSZ körleveléből.