Először is időt kell szánni arra, hogy elemezzük a helyzetet. (Mi történt? Hol? Mikor? Miért? Mi volt a kiváltó ok? Kivel, mivel? Áldozatok, károsultak, anyagi kár? Hogyan? Ki a felelős? Szemtanúk? Kik értesültek már róla? Pillanatnyi helyzet?)
Ezek után dönteni kell (ha már van kríziskommunikációs kézikönyvünk, akkor valamivel könnyebb). A tervezés és megvalósítás után ki kell értékelni a művet, hogy meghozta-e a kívánt eredményt. Nem szabad azt feltételezni, hogy mindez rögtönzésszerűen menni fog.
Egy komolyan előre tervező cég számol a veszéllyel, ezért kríziskommunikációs tervet készít. Gyakorlatilag összeállít egyfajta kézikönyvet. Érdemes és szükséges ugyanis előre felkészülni a helyes kommunikációra, hogy ne akkor kelljen kapkodni, amikor már itt a baj.
Mit kell tenni?
2011.07.28. 23:04 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr653108586
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.