Bárki bármilyen kritikus kommunikációs helyzetbe (KKH) kerül - pl. állásinterjú, fizetési alku, áralku, prezentáció tartás, személyes értékesítés stb. - ez a legfontosabb tanácsom. Fontos ugyan, tényleg, hogy mindenki ismerje ÉS használni is tudja a Vonzás törvényét, de a pénzkeresethez ennél több kell: a másik ember megértése.
A hálózatépítők számára különösen fontos az a fajta néven is nehezen nevezhető képességünk, hogy - hosszabb rövidebb ideig, a tapasztalatok szerint inkább rövid ideig - oda tudunk figyelni a másik emberre és a beleérző képességünk (empátia) használatával szinte ki tudjuk találni, hogy mi van a szavak mögött. Mert a lényeg - mint nyilván te is tapasztaltad - sokszor a szavak mögé tud rejtőzni, és aki meg akarja érteni a teljes folyamatot, kicsiben és nagyban, annak körültekintően és sok oldalról megvizsgálva kell értékelnie egy adott személyes vagy közéleti eseményt. Más kérdés aztán, hogy a má kialakított véleményünket, hogy adjuk el, egyszerűen fogalmazva, vagyis miképpen tudjuk úgy csomagolni és pozicionálni, hogy az minél nagyobb értéket érjen a piacon, ahol az eszmék és irányzatok, mesterek és tanítók piacán is, mint mindenhol máshol a kapitalizmus farkastörvényei uralkodnak.
Mi a hiteles személyes kommunikáció?