Oszd meg!

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Munkanapló - A műsor látványkonyhája :)

Félkész gondolatok, naplózás (dokumentálás), jegyzetelgetés magamnak és a munkatársaimnak. Zeekrewards: www.startnap.com/zeekrewards NetSzemle: www.netszemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok Freeland: www.startnap.com/freeland A pizsamás vállalkozó: www.kmgl.blog.hu

Friss topikok

A legújabb videók

Nincs megjeleníthető elem

Te már bejelentetted a weboldalad?

2011.06.26. 15:37 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

Felhívtam az NMHH-t

 

Első próbálkozásra sikerült elérnem egy illetőt, aki egyáltalán nem volt segítőkész. Mindenáron a honlapjukra akart terelni, hogy ott mindent megtalálok. Amikor pedig erősködtem, hogy amit lehetett elolvastam, de nem minden egyértelmű, a következő választ kaptam:

“A törvény értelmezésével forduljanak jogi szakemberhez, ha nem lenne minden világos…”

(No comment!) Vártam egy kicsit, újra felhívtam a kedves Hatóságot, ekkor már egy sokkal segítőkészebb hölggyel sikerült beszélnem, akitől az alábbi információkat kaptam:

- Kikre vonatkozik?
- Online magazinokra, hírportálokra.

- A blogokkal mi a helyzet?
- Blogokra NEM vonatkozik a bejelentési kötelezettség!

- Mennyibe kerül a bejelentés?
- A bejelentéshez nem kell semmilyen eljárási díjat fizetni.

- Mi történik a bejelentés után?
- A bejelentés után a Hatóság “regisztrálja” az internetes sajtótermékeket.

Mi lesz ha valaki elmulasztja a bejelentést, pedig neki kötelező lett volna?
- Egyelőre nem lehet tudni, most az adatszolgáltatási kötelezettség van, feldolgozzuk az adatokat és utána kiderül…

A bejelentett oldalak tartalmát valaki felügyeli majd?
(Itt kérte a hölgy a türelmemet és kb. 4 perc után az alábbi választ kaptam:)
- Folyamatosan nem nézzük az oldalak tartalmát, de ha jön valami panasz, vagy bejelentés az adott portálra, akkor vizsgálni fogjuk.

Ketyeg az óra…

Fontos határidő tehát: az internetes sajtótermékeket legkésőbb 2011. június 30-ig be kell jelenteni a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóságnak! Itt minden szükséges infót megtalálsz!

Te megúsztad a bejelentést?

Érdekel a folytatás?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr163016191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása