Először is, csinálj és folyamatosan fejlessz egy startnap.com/sajtokapcsolatok oldalt és egy sajtokapcsolatok.blog.hu blogot, külön ennek a projectnek.
Másodszor, alakítsd ki a SAJÁT NETSZEMLE OLDALADAT, vagyis egy olyan startnap.com/sajatoldalam gyűjteményt, ahová a neked legtöbbet jelentő videókat gyűjtöd, csoportosítod témák, esetleg célok szerint, pl. minden, ami abban segít, hogy havi 100.000 Eurót keressek és ennek érdekében napi 100.000 nézője legyen a műsornak 2010. december 31-én.
Ciró neked pl. a startnap.com/tuleles is jó lehetne, hiszen a népesség 70%-a hasonló helyzetben túlélő programot futtat, hasonló nehézségekkel, problémákkal, sikerekkel, mint amilyenekről te tudsz mesélni a saját tapasztalataid alapján. Ennek egyik altémája az a program, amelyet Villányi Péterrel viszel, akinek ez reklám, hiszen akaratlanul is részese lesz a "100% átláthatóság" programnak, amely viszont a Kérdezéstechnika tréninget reklámozza, ahol persze Te is, Villányi Péter is felkért hozzászólók lehettek, ezzel újabb "tartalmat" termelve a blogodra. Te hogy fogalmazod meg a célcsoportodat?
Sajtó referensként kezdd el összeszedni, gyűjteni, rendszerezni újságírók, kiemelve a tévéműsorok szerkesztőinek email címeit! Legyen egy olyamatosan növekvő és bővülő sajtó listánk, ahová hetente 1x el lehet küldeni azokat az anyagainkat, amelyre fel szeretnénk hívni a figyelmüket. Ne felejtsd el, hogy aláíróként saját magadat add meg, legyenek idővel személyes kapcsolataid, súgjanak, adjanak visszajelzést, és te is egítsd azokat, akik neked segítenek.
Ha van kérdésed, komment.