A reklámszövegek kivételek: mindent szabad - a mai gyakorlatban - mondani bennük, nem számít, hogy hazugság vagy lehetetlenség, az a fő, hogy figyelemkeltő legyen. Reklámszövegekben tankönyvi ajánlás és kötelező a felszólító mód használata, ahogy az alábbi - egyébként nem használt - reklámszövegben is látható:
FELADAT: Hogyan kapcsolódik a politikai pszichodrámához a hálózatszervezés? Mi lehetett a Sciennet elleni hatósági támadások mögött? Meddig húzódik még a több ezer magyar megélhetését ellehetetlenítését eredményező "befagyasztás" mögött?
A következő téma:
A hálózatszervezés az általam ismert legjobb önfejlesztő program, tükör, hiszen a feltételek és körülmények azonosak mindenki számára, az eredményekben fellépő különbségek magyarázata tehát mindenki csak saját magában keresheti.
Olvasd a blogomat, amely a "Ki mer gazdag lenni?" c. könyv folytatása. http://kmgl.blog.hu