Oszd meg!

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Munkanapló - A műsor látványkonyhája :)

Félkész gondolatok, naplózás (dokumentálás), jegyzetelgetés magamnak és a munkatársaimnak. Zeekrewards: www.startnap.com/zeekrewards NetSzemle: www.netszemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok Freeland: www.startnap.com/freeland A pizsamás vállalkozó: www.kmgl.blog.hu

Friss topikok

A legújabb videók

Nincs megjeleníthető elem

A kutyát nem érdekli "A szabadság illata"

2011.06.05. 20:47 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

Visszaérkeztünk Pécsről, kellemes pihenős volt, és még az előadásomat sem kellett megtartani, mert nem volt kinek. Senki sem jött el. Tanulságos.
Jó volt a családdal lenni, sokat fényképeztem és videóztam, ez az, amit most a legszívesebben csinálok. Elvágva az internettől (egész jól viseltem a hiányát), közel a természethez, jó fajta könyveket olvasgatva, stb. Vettem egy k.drága, de szuper állványt, mondván majd felveszem az előadást, és hát elfelejtettem állványt hozni magammal. Nem baj, úgyis kell még állvány, ezzel most boldog vagyok. Itthon felejtettem továbbá magát a viedotelefont (!), csak út közben jutott az eszembe. Úgy hogy végül én sem bántam, hogy nem lesz most előadás.
Igazából egy jó notebook is kellene, meg projector. A hely egyébként remek volt, hangulatos, és kérésemre kaptam flipchartot is. A teremben a falból jön az internet, csak be kell dugni a videotelefont és hajrá!
Szóval a pécsi előadás most halasztva, de majd nekirugaszkodom még egyszer, talán egy kis hálózatszervezés kellene hozzá. :)
Meg nem tetszik már ez "A szabadság illata", a fő tanulság, hogy erre most a kutya sem vevő, ez a nagy kutya realitás. De akkor mi a frász kell a népeknek?
Netán maga a videotelefon. Egyszerűen szervezzek egy videotelefon bemutatót?

Tovább a friss videókhoz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr312960020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása