Csakis a hálózatból. :)
Képzelj el egy fizető tévécsatornát. A hálózati termék az előfizetés, amely kétféle lehet. Vagy sima "néző" az ember havi 1.000 Ft-ért, vagy pedig úgy dönt, hogy a pénzkereset is érdekes a számára, ekkor az 1.000 Ft-os előfizetés mellé jelentkezik a hálózati oktatás programjára is, amely egy nem cégspecifikus módszertan. Ennek előfizetési díja havi 10.000 Ft, amelyben havi 1 rendezvény, blog, adatbázis szolgáltatások (MMMP-felmérés*) szerepel, valamint hozzáférés a bizalmas információkhoz. Az első csoport nézi a tévét és "valódi reality show"-t lát. A második csoport szisztematikus gyűjti az előfizetőket a csatorna számára.
A jutalékrendszerben nem szándékozom újítani. Egyszerűen átveszem a jelenleg leggyorsabban fejlődő cég, a Unaico marketing tervét és jutalékrendszerét, mert az már bevált.
A jutalékalap a sima fogyasztók befizetéseinek 50%-a (felezünk), a hálózatszervező VIP-tagok esetében is 50%, azaz a 10.000 Ft-os havi "tagdíjakból" 5.000 Ft kerül a marketing terv szerint felosztásra.
"Hiteles személyes tapasztalatok". Ez a csatorna specialitása, továbbá a közösségi szerkesztés iránti elkötelezettség. A NetSzemle célja most, hogy Flippel felszerelt tudósítótól kapott max 1 perces tudósításokból a megbízott szerkesztő - Ciró - minden nap összeállítson egy 10 perces híradót. Az, hogy mi kerül adásba, a "nyitott szerkesztőségben" dől el, hiszen ide minden elkészült anyag elsőként felkerül, kivéve, ha nem nyilvános. Ez utóbbi esetben a VIP-tagok számára "Zárt osztáyon" érhető el.
Fontosabb webhelyek közvetlen elérése:
1. Nyitott szerkesztőség: www.youtube.com/telkes
2. Zárt osztály: www.vimeo.com/telkes
3. Mozgóképes jegyzetek:
[theme=social apiKey=9a6a9ae09dc79560 widgetType=single collection=telkes]