Vitaindítónak:
Wolf Gábor arra az elég jelentős létszámú közönségre talált rá ügyesen, akik egyéb lehetőségek híján (jelen magyarországi viszonyok között) többnyire online marketinggel próbálnak meg boldogulni, gyakran cseppnyi affinitás, előképzettség és tapasztalat nélkül.
Megjegyzendő, hogy ismerek olyan vállalkozót aki a Wolf féle marketinget használja és sikertörténeteket tudhat magáénak. Azt nem tudni, hogy mi volt előbb a tyúk vagy a farkas…
De az az érzésem, hogy a WG tréningek közönségének a 90%-a kényszerpályára került pék, hentes, lakatos, gitárművész, fafaragó, sakkmester, képzőművész, mozdonyvezető, bizonytalan egzisztenciájú egyetemista, gyesről munkahelyére visszatérni nem tudó kismama, … és ezt látom a legnagyobb problémának a jelenségben.
Ahogy a reményteljes jövőjüket álmodó, csillogó szemű MLM ügynökök korában, anno.