Oszd meg!

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Munkanapló - A műsor látványkonyhája :)

Félkész gondolatok, naplózás (dokumentálás), jegyzetelgetés magamnak és a munkatársaimnak. Zeekrewards: www.startnap.com/zeekrewards NetSzemle: www.netszemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok Freeland: www.startnap.com/freeland A pizsamás vállalkozó: www.kmgl.blog.hu

Friss topikok

A legújabb videók

Nincs megjeleníthető elem

A péntek éjjeli heti hírlevél (vázlata)*

2011.04.22. 07:35 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

Sziasztok,
már alig vártam, hogy jöjjön a hétvége, és írhassam a szokásos körlevelet, mert hogy ez nem csak NetSzemle lesz, hanem sokkal személyesebb.
Végre szerelmes vagyok, hosszas szaglászás, ismerkedés után végre nagy tervekkel és jó érzésekkel vágok bele az ACN-hálózatba. Alighanem a következő hónapokban és években leginkább ennek a krónikája lesz a blog. Ennek olvasóiból - belőletek - szeretnék egy kis (növekvő) virtuális közösséget létrehozni, amelynek a csírái meg is vannak, amikor nagy néha egy-egy jó kérdés vagy tapasztalat-megosztás érkezik tőletek. A megosztásnak többek között az is az értelme, hogy érdemes figyelnem, mire és hogyan reagál a szűkebb körű, "beavatott" közönség, akik többsége nyilván jóindulattal és drukkolva olvassa időnként, - és persze remélem, a saját céljainak elérését segítő tanulságképpen is -, hogy éppen min mesterkedem.
A héten sok minden történt, több ACN-essel is beszélgettem videóra, szerencsés vagyok, Ágostonban, a szponzoromban ab ovo megbíztam a közös múlt miatt, de felette is mindenki rokonszenves és mindenkitől van mit tanulni, egészen György Karcsiig, akinek az egész magyarországi hálózatot köszönhetjük. (Tapasztalatból tudom, és sokan ti is, akik velem voltatok a Morindában (Vemma) vagy a Tahiti Noni Juice-ban, ez utóbbi irodájában ma jártam először és mondhatom, lenyűgözően szép és kellemes hely! Mindenesetre "importálni" egy új hálózatot, tartani a kapcsolatot a külföldi szponzorokkal, megszervezni a tréningeket, stb., az nem kis feladat, és nagyra értékelem, hogy mindezeket ebben a csoportban, György Karcsiéktől tualjdonképpen készen megkapom.)
Ma voltam Doubravszky Gyuri Időforrás szemináriumán, pontosabban csak délelőtt, de az is nagyszerű volt és megerősített abban, hogy - hozzá hasonlóan - érdemes foglalkoznom a "magyarságommal", vagyis annak a végiggondolásával, vajon mi az oka és szerepe annak, hogy magyarnak, és nem másnak születtem. Szkíta őseinktől fakad, hogy itt "mindenki király", azaz mindenkivel királyként bánunk, ez lehet - most úgy tűnik nekem - az a cél vagy küldetés, amelyet talán tudatosan is érdemes vállalni. Ez az ismeret most megerősíti és színezi a "hiteles személyes kommunikáció" (HISZEK) mániámat, és nagy kedved csinál újra Kérdezéstechnika tréninget tartani. Május 24-re tervezem. Alighanem jobban megy majd a kommunikáció (legalábbis az önfeltárás) ha tudom, hogy mi magyarok egyszerre használjuk mind a két agyféltekénket. Ezt a részt választottam ki Gyuri mai előadásából is a munkanaplómba.
Viszonylag kevesebbet olvastam, ami ezek közül tetszett, az itt van a mellékletben.
Szóval a lényeg, hogy szerelmes vagyok. Kell ennél több?
Mindenkinek szép Húsvétot kívánok és szóljon, akinek van kedve dokumentálni az életét. :)
Jóska

Ui.: Közben létrejött a "zárt osztály", ide kerülnek a nem nyilvános videók. Csak regisztrálnod kell.

*Lehet bátran kritizálni, akinek van kedve! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr462846624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása