A rendezvényre jegyeket lehet(ne) gyártani, de ehelyett az interneten lehet majd jelentkezni, már csak azért is, mert a pénzhez való viszonyunk és téma és a project pénzügyeinek kezelése is "tananyag", igy etekintetben is átlátható leszek.
Két dolgot is szeretnék kipróbálni a Forró szék jegyekkel, amelyekért a kapott szolgáltatás nem csak a programot, hanem Antalkiráj több fogásos etetésének költségeit is magukban foglalják:
1. Az első héten a program + kaja nem kerülne pénzbe, hanem Anti kalapozna a végén, és megnézzük mennyire értékelte a vendégsereg (10 ember), amit kapott.
2. Licitálás. Mindig az jöhet, aki mondjuk előző nap éjfélig a legtöbbet igérte (és ki is fizette) a másnapi jegyért.
3. Fix ár(ak) tagoknak és nem tagoknak. A hálózatos marketing lehetőségei.
Mint látod, téma lesz a network marketing, mert most már úgy 3 éves szünet után elég rendes rálátással tudom megfogalmazni, hogy hol tartok, és ha esetleg hálózatépitésbe fogok, akkor az hogyan fog kinézni. Nagy kincs, hogy a velünk töltött évek alatt Smaroglay Feri meggyőződött arról, hogy ez a módszer - mármint a hálózatépités - a legjobb és főként legtisztább rendszer, amit ismer, és szintén "erőforrás", hogy van két olyan projectünk is, amelyik jelenleg alszik (HEP) vagy éppen csak ébredezik (referenciaszolgalat.hu) amelynek akár nagy szerepe is lehetne az elkövetkező hetek "műsorában".
Sok múlik a közhangulattól, amely éppen körülveszi a műsort, és - számomra - abszolút kiszámíthatatlan, hogy hogy reagál a média a "gőzeke show"-ra, amely szándéka szerint az ingatlanalapos mozgalom és a többi, hasonló, általában egy-egy megszállot köré szerveződő civil kezdeményezések életét és a köz számára hasznos tapasztalatait kivánja bemutatni.
Bármely kérdés, amelyet a kommentek közé irsz, kegyetlenül el lesz általam olvasva, és meg is lesz válaszolva vala. :)