Oszd meg!

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Munkanapló - A műsor látványkonyhája :)

Félkész gondolatok, naplózás (dokumentálás), jegyzetelgetés magamnak és a munkatársaimnak. Zeekrewards: www.startnap.com/zeekrewards NetSzemle: www.netszemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok Freeland: www.startnap.com/freeland A pizsamás vállalkozó: www.kmgl.blog.hu

Friss topikok

A legújabb videók

Nincs megjeleníthető elem

Referenciaszolgálat - Félreértések tisztázása

2009.04.10. 11:35 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

Nem, dehogy kellemetlen, semmilyen hátrány sem ér, és nem bántódom meg, ha visszalépsz. Az én hibám, hogy nem adtam bővebb tájékoztatást, és azt is elfelejtettem mondani, hogy NEM kell (még) fizetni a tagságért, hiszen majdnem teljesen üres még a rendszer.

Most röviden pótolom, amit elmulasztottam, mert ezzel tartozom Miklósnak, Balázsnak, Péternek is, akiket szintén meghivtam. (Olyanokat hivok meg, akikben megbizom, és vállalom értük a felelősséget.)

Ez a rendszer egy régi álmom megvalósulása. Amikor 1990-ben a saját cég első évében egy megbizóm nem fizetett ki, és a szemembe nevetett, mondván úgysem tehetek semmit, elkezdtem egy feketelistát vezetni, amelybe felirtam azokat, akik "szemetek voltak" velem, és akikről, ha megkérdezik a véleményemet, azt mondom "ismerem, nem ajánlom". Aztán rájöttem, ez nem oké, igy elkezdtem a "fehér listát" is vezetni azokról, akik viszont a személyes TAPASZTALATAIM alapján megbizhatóak, rendesek, betartják a szavukat, ha gond van, meg lehet velük beszélni, egyáltalán NORMÁLIS, tartós, és tiszta üzleti kapcsolat van közöttünk. Maga a Referenciaszolgálat ötlete is 10 éves legalább, mindjárt rákeresek a Google-ban, hogy mikor irtam róla először.

Rövidre fogva 3 éve pályázatra gondoltunk, ehhez találtunk partnert, végül ők - a RSZ jelenlegi üzemeltetői - pályáztak és nyertek, a cégnek én (pontosabban a cégem, Magyar Franchise Intézet Kft.) eladtam a know-how-t, amely alapján a programozás kb. 1 évvel ezelőtt befejeződött és azóta a rendszer egy kicsit nagyon elhúzódó "próbaüzemben" van.

Most állok neki tagokat szervezni magam is, és élesben kipróbálni, hogy mi van akkor, ha a bizalmi kapcsolatokat rendszerbe szervezzük, láthatóvá tesszük. Ha pl. keresel egy akármilyen szakembert és (majd) megtalálod az adatbázisban, egy dologban azonnal biztos lehetsz. Nem lehet "szemét", és ha megbizod valamivel és mégis gond lenne, van kihez fordulni a problémával, hiszen mindenkinek van 2 olyan "illetője", aki felelősséget vállal érte.

Jelenleg nem kell fizetni tagdijat és tudomásom szerint az üzemeltető ezt nem is tervezi rövid távon. Most számukra is, számomra is az a fontos, hogy kipróbáljuk és használjuk, a tapasztalataink lesznek a további fejlesztés alapjai.

Hiba volt a felkérésben részemről, mint kiderült, hogy az iwiw-hez hasonlitottam, mert sokan nem szeretik (én magam sem). Éppen arról van szó, hogy az ajánlásos logikával hoznék létre egy olyan virtuális üzleti klubot, amelyben egyszerűen KOMOLYAN VESSZÜK, hogy felelősek vagyunk ajánlásainkért.

Ha bármi kérdésetek van, tegyétek fel, mert mint látjátok én magam is az első ügyetlen lépéseknél tartok. Az máris egy tanulság és ezt visszajelzem, hogy a honlapon fent lévő szabályzat jelenleg akadálya annak, hogy könnyen szerveződjünk. Azt látom, hogy a 2 ajánló is nehézség, de ezen nem akarok könnyiteni semmit, nem sürgős a csatlakozás, inkább az a fontos, hogy mindenki gondolja át alaposan, mert nem is olyan egyszerű ám ez a "felelősséget vállalok érte" kérdés. :)

Jóska

Ui. Felmásolom ezt anonimizálva a blogra, hogy ne kelljen újra leirnom ugyanezt, és Annamáriának is azért, hogy értesüljön a véleményemről és javaslatomról.

2009/4/10 *** Éva <***>
Jóska!

Elkövettem azt a hibát, mivel azt irtad, h ogy ez hasonló mint az  IWIW , hogy nem olvastam el a feltételeket, csak miután regisztráltam.
Az elolvasás után láttam, hogy tagdíjas, mégpedig nem is kevés. Ez még nem lenne, olyan  nagy probléma  ha biztos lennék abban, hogy használni is tudom a szolgáltatást.
Én állást nem keresek, mivel szabadúszó vagyok, interneten nem vásárolok, az én  szakmám bizalmi alapon megy, úgy, hogy ezen a részen sem használnám, ezért visszamondtam.
Ha Neked ez kellemetlen, akkor  szólj írok egy elnézést kérő levelet nekik.
Gazsóné
----- Original Message ----- From: "dtj" <telkes@gmail.com>
To: ***
Sent: Friday, April 10, 2009 10:43 AM
Subject: referenciaszolgalat tagsag torlese


Szia Éva,

 

idemásolom Kurucz Annamária kérdését, engem is az érdekel, hol akadtál

 

el, vagy mi volt az a feltétel, amelyet nem kivántál vállalni:

 

Valamint ***, egy Ön által korábban meghivott tagjelölt,

2009. április 6-án e-mailben arról tájékoztatott, hogy mégsem kíván a

portál tagja lenni a feltételek elolvasása után, és hogy tekintsük

semmisnek a regisztrációját. Ezúton szeretném megkérdezni Önt, hogy

nem tudja-e véletlenül, hogy Gazsóné Nokta Éva miért gondolta meg

magát, és hogy milyen feltételeket kellene megváltoztatnunk ahhoz,

hogy megfeleljen minden leendő tagunknak!

 

Üdv: Jóska

Dr. Telkes József

http://www.netszemle.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr741057459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása