Ráállítanám a teljes adót a válsággal kapcsolatos hírek és elemzések közvetítésére, amolyan Gondolkodjunk együtt az ország megmentésén alapul. A fogyasztóvédelmi vonal és a "Q", vagyis a minőségre törekvés maradna, és ehhez a műsorvezetők (szerkesztők) közében is érvényesíteném ezt az elvet.
Politikailag semleges, interaktiv, nap közben a közlekedők igényeit, este az internetezőket szolgáló közszolgálati és fogyaszóvédelmi rádió lenne belőle.
A költségek tekintetébenr adikális költség csökkentéssel, illetve aktivabb üzletszerzéssel (reklámriportok, hirdetések), rádió és internetes hirdetések csomagjával növelném a nevételeket, az üzletszerzőknek 20% + 10% prémiummal ösztönözve az eladást.
Ha a hagyományos modellben gondolkodunk. De ha ismerem a számokat és a költségeket a felére sikerülne csökkenteni, akkor kipróbálnám a 100% közösségi rádiós működést, vagyis - kisérletképpen - hirdetésmentes rádió lennénk, HA önkéntes adományokból össze lehetne gyűjteni a szükséges költségeket. Sajnos nem tudunk hallgatottsági adatokat és ezek megszerzése is pénz...
A héten tárgyalni fogok a műsor jövőjéről a Radio Q tulajdonosával.