Oszd meg!

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Munkanapló - A műsor látványkonyhája :)

Félkész gondolatok, naplózás (dokumentálás), jegyzetelgetés magamnak és a munkatársaimnak. Zeekrewards: www.startnap.com/zeekrewards NetSzemle: www.netszemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok Freeland: www.startnap.com/freeland A pizsamás vállalkozó: www.kmgl.blog.hu

Friss topikok

A legújabb videók

Nincs megjeleníthető elem

Egy kis fejtörő, annak, aki szereti...

2009.02.17. 02:18 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

Kérdés:

Egy nonprofit friss fogyasztóvédelmi mozgalom, a Banki Károsultak Önvédelmi Szövetsége kzdeményezője vagyok, s mint ilyen szeretném adekvát módon kezelni a sajtt. Érdekem a pontos és tervezett média megjelenés, noha magát a mozgalmat csaknem 100% százalékban online szervezem.
A kérdés tehát: milyen checklist vagy agenda szerint járjak el, ha nulláról indulok (még sajtó listám sincs), vannak viszont közleményeink, amelyeket még szinte észre sem vettek...
Ja és pénzünk sincs, egy fillér sem.

Válasz:

1.

Kevesebb médiaszemetet kellene termelnie, vagyis kevesebb helyen, de koncentráltabban és főleg összefogottabban kellene szerveznie fellépését. A kevesebb ebben az esetben is többet ér.

2.

Ön jól ismeri a hazai sajtót, nyilván határozott véleménye van a lapokról, rádió és tvműsorokról, újsáígórkról, műsorkészítőkről. Keresse meg azokat, akiket a legjobbnak, a leghatékonyabbnak tart, és őket győzze meg igazáról.

3.

Készíttessen videót. (Szerintem az ide is bedrótozott Szilágyi Misi szívesen ad ehhez tippeket; társaságában én is beszállok az ötletelésbe, ha kell.)

4.

Keressen gerilla-módszereket, ha nincs pénze. (Persze papír- és nyomtatási költségekkel azért kell számolni. Nem megy minden online.)

5.

Vegye fel a kapcsolatot a TASZ-szal (Társaság a Szabadságjogokért); ők profik a civilkezdeményezések szervezésében, és a sajtójuk is egyre hatékonyabb.

6.

Érdemes más fogyasztóvédő civilszervezetekkel is szövetkezni; pl. a Tudatos Vásárlók Egyesületével; ők is profik, jól bánnak a sajtóval. (Lev.listát kérni.)

7.

Miért csinál civilmozgalmat egy befutott profi vállalkozó, és miért nem a vállalkozói érdekérvényesítő szervezetekben keres partnereket ehhez?

8.

Az Ön mozgalmának elnevezése emellett, ha jól értem, félrevezető, mert a banki károsultaknak csak egy csoportjával, a befektetőkével törődik, holott a bankok igazi károsultjai pl. az a sok százezer nyugdíjas, akiket az OTP - az állammal létrejött mutyijának köszönhetően - rendszeresen és automatikusan megsarcol.

Forrás: BMM (Bedrótozott Médiamunkások.) - Aki civil újságrónak vagy "internetes újságirónak" érzi magát, érdemes regisztrálni, ha kell, szivesen küldök meghívót.

(Ezt a posztot nevelési fejvadászati céllal az ingatlanalapos külső blogban és a rádióműsor blogján is vitára teszem.)

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr8947842

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása