Oszd meg!

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Munkanapló - A műsor látványkonyhája :)

Félkész gondolatok, naplózás (dokumentálás), jegyzetelgetés magamnak és a munkatársaimnak. Zeekrewards: www.startnap.com/zeekrewards NetSzemle: www.netszemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok Freeland: www.startnap.com/freeland A pizsamás vállalkozó: www.kmgl.blog.hu

Friss topikok

A legújabb videók

Nincs megjeleníthető elem

BREAKING NEWS! Nyilvánosan tesztelek egy 5 órája indult

2009.01.31. 22:34 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

...online hálózatot*. Valszeg külön blog lesz belőle, de egyelőre lusta vagyok.

ha van kedved, nézd meg az oldalt, érdekel a véleményed és aztán - főként - a tapasztalatod.

Már beléptem, a másik ablakban bent vagyok, remélem egyszerű lesz, mert nincs sok időm, hogy megismerjem.

Első benyomás: (24 óra múlva hamarosan pontozok)

Szóval itt tudsz kapcsolódni, ha akarsz, és ha szeretsz az első fecskék között lenni. :)

*Legalábbis ez volt a honlapra irva, ahol beléptem és 1 éves előfizetést vettem.

Update: ez valami trükkös trükk lehetett, mert a cimoldal szerint már napokkal előbb is voltak feliratkozók.

Szólj hozzá!

Címkék: hálózat új

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr89915155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása