Oszd meg!

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Munkanapló - A műsor látványkonyhája :)

Félkész gondolatok, naplózás (dokumentálás), jegyzetelgetés magamnak és a munkatársaimnak. Zeekrewards: www.startnap.com/zeekrewards NetSzemle: www.netszemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok Freeland: www.startnap.com/freeland A pizsamás vállalkozó: www.kmgl.blog.hu

Friss topikok

A legújabb videók

Nincs megjeleníthető elem

"Minden magyar intézménybe automata választ!"

2009.01.20. 06:53 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

Vincze Mátyás, az MTI vezérigazgatója személyes ismerősöm, igaz, van vagy 10-12 éve, hogy fejvadász koromban volt némi kapcsolatunk egymással. (Nem tudom már VM mit csinált akkor, ha jól emlékszem hirdettünk náluk. Mindenesetre figyelemmel kisrétem VM tevékenységét, örültem, amikor kinevezték, és úgy gondoltam, hogy jó kezekbe került az MTI. Nemrég hallottam kedvenc Radio Q műsoraim egyikében - folyton háttérrádiózok - egy jó hosszú beszélgetést vele, amiben főként a fotózásról és az MTI fotógyűjteményéről volt szó. Röviden, "akciómmal" nem VM ellen megyek, és sajnálom, hogy a normális kapcsolatteremtés nem sikerült. (A károsultak nevében egy reklamáló levelet küldtem neki, amiért semmi visszajelzés nem jön a levelekre. Nem tudom, egyáltalán eljutott-e hozzá, mindenesetre válasz nem érkezett.)

Az MTI-t azért választottam, mert számomra ez az intézmény még mindig valamiféle nemzeti jelkép, bár tudom, olvastam, hogy mennyire megváltozott a szerepe és ez az intézmény is kénytelen alkalmazkodni az új környezethez. Ezzel együtt - úgy vélem -, ha valami "presztrojkát" szeretnénk az "állam" működési hatékonyságában, netán párbeszédet az intézmények között, akkor az első lépés az, hogy egy ügyfél levélre válaszolunk. Bármit is irt.

A mai magyar ugaron -- sajnos itt tartunk -- nyugodtan lehetne tréningeket tartani (megvennék?) csaknem minden magyar hivatalanak, hogy tudják mi az az autoreszponder.

Legalább egy automatikus választ, könyörgöm!

Szóval úgy gondoltam, hogy a "Minden magyar hivatalba automata választ!" mozgalom kellene annak érdekében, hogy - figyelem: célkitűzés jön! - 2009. február 27-ig minden magyar hivatal automata válaszban értesítse a hozzájuk emailben vagy internetes űrlapokon beadott megkeresésére, hogy "köszönjük, levelét megkatuk", és ebben az első levélben tájékoztassanak arról, hogy mikor várható érdemi válasz. (A törvényben előirt 15 nap szerintem sok, egy emailre illene 3 napon belül érdemi választ adni, vagy ha ez nem lehetséges, hogy türelmet kérő levelet kellene hogy kapjunk.)

Na de nem akarok a kommunikációs részletekbe belemenni, ez egyébként sem egy kéretlen tanácsokat adó rovat, hanem hangos agyalás.

"Minden magyar hivatalba automata választ"

Támogatnád?

Hogy konkrétabb legyek, bejeölnél egy FaceBook profilt ezzel jelezve, hogy támogatom?

Vagy aláirnál egy online aláriás gyűjtést?

Mindjárt felteszem szavazásnak, és ezzel ma reggeli fogyasztóvédelmi műsorunk véget is ért. :)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr12890195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása