- a célcsoportodnak szól?
- magára irányítja a figyelmet?
- megmutatja a terméked vagy szolgáltatásod fő előnyét?
- be is bizonyítja ezt az előnyt?
- ráveszi a célcsoportodat ennek az előnynek a megragadására?
- és még cselekvésre is buzdít?
Értékelési szempontok
2008.04.23. 12:53 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok
Szólj hozzá!
Címkék: reklám értékelés telkes copywriting
A bejegyzés trackback címe:
https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr30438568
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.