Oszd meg!

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Munkanapló - A műsor látványkonyhája :)

Félkész gondolatok, naplózás (dokumentálás), jegyzetelgetés magamnak és a munkatársaimnak. Zeekrewards: www.startnap.com/zeekrewards NetSzemle: www.netszemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok Freeland: www.startnap.com/freeland A pizsamás vállalkozó: www.kmgl.blog.hu

Friss topikok

A legújabb videók

Nincs megjeleníthető elem

Japántapasz kommunikáció: Japántapasz Magazin

2008.03.27. 10:24 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

Most látom, hogy a Japántapasz.hu oldalán a "Hírek" menüpont alatt február 20-i az utolsó bejegyzés, amely arról tudósít, hogy indulnak a National Geographic reklámok.

1. Legyen minden nap egy friss hír a külsőknek. Felelős: Maya. Javaslatok Mayának. Én ebbe a blogba gyűjtöm, innen is lehet venni tartalmat, ha Maya hasznosnak tartja valamelyiket.

Célcsoport: A reklámra érkező első látogatók.

Tematika: egészség, életmód (üzleti lehetőség nem)

Feledata: A napi frissüléssel visszatérítésre késztetni az olvasót.

2. Cimlista-bővítés: Ezt a linket fel kell tenni minden külső oldalra "Iratkozz fel hírlevelünkre" felirattal.

3. Mi legyen a kérdőívben? Többet kellene tudnunk a látogatókról.

4. Terméktapasztalat-gyűjtés: Ennek az oldalnak a beindítása - ne csak a Japántapaszról, hanem bármiről kérjünk tapasztalatot*.

5. Továbbadás segítése: Minden oldal legyen kinyomtatható, és legyen ott egy nyomtató ikon, hogy ha offline akarja továbbadni a cikket, akkor megtehesse.

JAPÁNTAPASZ OLDAL FEJLESZTÉS

A cél a terméktapasztalat-gyűjtés és gyógyulási történetek ösztönzése. Emellett a legfontosabb tudnivalókat a kérdőíven feltárt legfontosabb (betegség)csoportok alá rendezni, egyetlen oldalon összegyűjtve minden olyan információforrást, amely azt a csoportot érdekelheti.

Ennek érdekében minden VIP-tag (aki beszáll a tartalomszolgáltatásba) pontokat gyűjthet a rendszerben, amelyekért termékeket vásárolhat. Érdemes megnézni és mintaként értékelni a Virtus.hu pontrendszerét. Ugyanezt a pontrendszert lehet alkalmazni a Referenciaszolgálat esetében is.

Hogy működik?

Adunk egy blogmotohoz hasonló beiró felületet, amikor beirja a tapasztalatát vagy történetét, akkor előre megadott ketgóriákba sorolja és cimkézi, hogy meg lehessen találni. Ha legalább 10-en értékelték a beirását, és az 1...5-ös rendszerben az átlaga 4,0 (jó), akkor kap egy pontot. Plusz pontokat lehet adni a TOP10 helyezésekért.

Próbálok valami értelmes pontozást kialakítani, amely azon alapul, hogy a bejegyzést mennyire találták hasznosnak a többiek. A sztanderd pontozás az ez, mint az iskolában:

1 - elégtelen

2 - elégséges

3 - közepes

4 - jó

5 - jeles

Szavazások

A blog (cikk) bejegyzés mellett legyen lehetősége a tagoknak szavazással kérdezni a többiektől. Jelenleg ez a Poll-R segjtségével megoldható, a szavazás és az eredmények is integrálhatóak a blogban, nem lenne szükség saját fejlesztésre, de hát ott nincs pontozás. Egyébként a Poll-R-en is az a fő gond, hogy kevesen szavaznak, nincs a szavazáshoz érdekeltség rendelve. Teendő: kell egy pont olyan egyszerű saját szavazógép, mint a Poll-R, de kérdésért és válaszokért is legyen jutalom.

A szavazásokért (a válaszokért), és a kérdésekért is pont jár, a tartalom elemzését előre tervezzük meg, mert a rendszer ezen részének a célja az, hogy csoportként legyen képünk önmagunkról és konkrét szükségleteinkról is. Magyarul, ezt a tagok által érdekeltségi rendszerben működtetett önismereti eszközt használjuk arra (is), hogy szempontokat kapjunk a szükségleteinről.

Ti mit kérdeznétek önmagunktól? - Addig is a Poll-R használható erre, még ha nem is tudjuk, ki az, aki válaszol.

A blog bejegyzési és a szavazási modul is elérhető a "külső" Japántapasz címoldalon a legjobb "külsőknek szánt" bejegyzésekkel és a legnépszerűbb szavazásokkal, és a "belső" oldalon is, ahol ugye azok vannak, akik "tartalomszolgáltatóként" is akarnak pénzt (terméket) érő pontokat gyűjteni.

Kapcsolódó szolgáltatás a G-teszt (most készül), amellyel a saját kapcsolati hálónkat lehet majd elemezni. Az offline tesztet akár forgalmazni is lehetne, ha be tudjuk épiteni a tanácsadók eszköztárába.

A "paramedikális tanácsadásról" és a tartalomszolgáltatással való kapcsolatról külön írok, mert még ennek meghatározásával is adós vagyok.

Összefoglalva:

A termékreklám kevés, menjünk végre következetesen a közösségi tartalomszolgáltatás felé, és kezdjük el pontokkal (termékekkel) jutalmazni azokat, akik terméktapasztalatokat, gyógyulási történeteket, vagy sikertörténeteket küldenek be. 

VIP-tagként: van egy sajét profil oldalam, blogmotorral és szavazás-készítési lehetőséggel. A saját szoftverben a bejegyzések pontot érnek, és egy oldalról úgy lehet majd kilépni, hogy pontozott az ember.

Tennivalók:

Brainstorming és tervezés: Márk, Gyuri, Feri

Kapcsolat a Referenciaszolgálattal és a HEP-pel. ??

Mikor milyen média-program?

Fizetett hirdetések a Japántapasz Magazinról szóljanak, mert a termékreklám kevés. Célcsoport a tipikus Japántapasz-fogyasztó, akiknek egy kérdőivet kell csinálni.

Szervezeti megoldás: az egész online marketing kommunikációt, Japántapasz Magazint ki kell helyezni, és legyen erre külön stáb, szerkesztő bizottság a mostani stáb.

Akciózás, körlevél (FERI), minden lezárt ciklus után az első munkanapra, rendszeresen, pontosan. A havi hirlevél ugyanez, de most lehet 2 havonta, pl. április-május. Tréning is 2 havonta legyen, és tematizált.

Üzleti ajánlatunk, legalábbis jó, jelenleg nincs, legyen a kreativ népeknek szóló pályázatunk, és a termékeket adjuk jutalmul.

 

Szólj hozzá!

Címkék: magazin japántapasz

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr36398747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása