Oszd meg!

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Munkanapló - A műsor látványkonyhája :)

Félkész gondolatok, naplózás (dokumentálás), jegyzetelgetés magamnak és a munkatársaimnak. Zeekrewards: www.startnap.com/zeekrewards NetSzemle: www.netszemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok Freeland: www.startnap.com/freeland A pizsamás vállalkozó: www.kmgl.blog.hu

Friss topikok

A legújabb videók

Nincs megjeleníthető elem

Japántapasz - alapok

2009.01.23. 16:48 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

attól tartok, a Japántapaszra vonatkozó hangos gondolkodásommal kicsit előre szaladtam, előbb "pozicionálni" kellett volna a céget, és újra megfogalmazni a célt. Túl azon, hogy ebből akar megélni ugye pár ember.

Vázlatpontok csak, emlékeztetőül, meg a kivülállóknak a Japántapasz története e.sz.e.sz-ben:

(majd)

2009.

Japántapasz 1.0

Az eddigi kulcs üzenet:

- "a keleti kultúrában méregtelenitésre használják"  - (nem állithatom, h méregtelenit, mert nincs a kezemben tudományos bizonyiték.)

Japántapasz 2.0

Kulcs üzenet, az új:

"PTT: Programozás, Táplálás, Tisztitás" - ez a termékünk. A PTT program, a klubtagság.

Most akkor csak az újról, vázlatosan:

- dtj személyes felelősségválallása: 100% pvg. bevezetése (mint a fejvadászatban volt az én időmben, most nem tudom, megtartották-e)

- a legfontosabb az első: a fej programozása. fogyokos, detto.

- addig ne fogyassza a terméket (T vagy T), amig nem érti a PTT programot

- tudományos vizsgálat helyett a termék-tapasztalatokkal "reklámozzuk" magunkat, de elébe megyek a támadásoknak azzal, hogy Placebonak tekintem (!)

- ennek megértése a P feladata

- 100% online (helyesebben 90% - havi 1 találkozés belefér nekem, ha muszáj.)

- webkettes módszerek a tapasztalatok gyűjtésére

- a tapasztalatok elismerése pontrendszerrel

- a pontok levásárolhatók (vagyis aki aktiv, pl. blogot vezet a www.tapasztalatok.hu oldalon, az akár meg is keresheti a tapasza árát, még hogy ha a hajbalzsamáról is irt személyes tapasztalatot, amelyet a többiek a szavazataikkal értékeltek. itt van, hogy hogy tudjuk ösztönözni a cikkirókat is, de mondjuk szeretném, ha idővel az ederüben is inkább tapasztalatok, mint okoskodások lennének.)

- a klubélet szive, a személyes kapcsolatok fő felelőse a Maya, és a kifelé képviselet is, készülj, hamarosan menni kell a Békyhez. :)

- Maya: videon tévében, mindenhol: személyessé tenni a termékeinket

- a Japántapasz (Magazin) legalább annyira tudástár és tapasztalatok tárháza legyen, mint egy a sok terméket kináló webshop közül

- tréningek = termékek

- Kérdezéstechnika 2.0 (ezt az egyet csinálnám szivesen)

- Fogyokos ... itt én tanácsadóként seg SF-et, ha kéri

- Új hálózati főnök (1001-es) javaslatom: Maya - tőle kell indulnia mindennek, fizetése igy (részben) forg.arányos lehet, viszont a fix fiz-t levehetjük (muszáj - a lényeg, hogy a plusz %-okkal lehetőleg több legyen idővel, mint kevesebb.)

- belépek a Maya alá és megnézem belülről mi hogy működik, ha M. vállalja a szponzorálásomat. (Thx 4 válasz, Maya!)

Bocsánat, mindezt nem akartam irni, ezek is részletek.

Vissza a célhoz:

A keleti filozófiát a PTT-be lopva szeretném megismertetni a népükkel, de az ő tapasztalataikat (is) felhasználva és egy jól végiggondolt (nagyon hatékony) hierarchikus kommunikációs rendszerben. (MM ezen gondolkodj velem!)

Nem megy be egyből ez a keleti felfogás, pláne nem megy át a gyakorlatba.

A Japántapasz "jelkép" eddigi története - hány éves is a Japántapasz? - a modellje annak, hogy mennyire nehéz vagy majdnem lehetetlen csak ezredannyira is "sikertermékké" tenni, mint Japánban. (Meglehet, ott már túl vannak az első lelkesedésen, és ahogy ez szokott lenni, a hálózatok is továbbléptek az új termékek felé).

Szeretnék külön bejegyzésben foglalkozni a Placebo kérdéssel - MM, thx 4 felvetés!

A lényeg: ez egy paradox technika akar lenni. Ha valaki megtámad, egyet bizonyit: nem olvasott el semmit abból, amit itt leirok, vagy még egy lehetséges: valamiért érdeke a támadás. Mindenesetre én NEM állítom, hogy a Jap.tap. méregtelenit, vagy hogy a Jiao micsinál. Én semmi mást nem teszek, mint szisztematikusan gyűjtöm az emberek tapasztalatait egy olyan termékkel kapcsolatban, amiről keleten az állitják, hogy méregtelenit, ill. hogy a Jiao esetében "táplálja a tüdőt". Nem vezetem félre a fogyasztót, ellenkezőleg, egy átlátható tapasztalat-megosztó rendszert teszek a termék mellé, amellyel tájékozottabban hozhatja meg a saját döntését.

Még jobban összefoglalva a legfontosabb változás: nem a Japántapasz a termék, hanem az információ, amely viszont attól értékes, hogy X ember vette a fáradtságot és beirta a saját tapasztalatát a gépbe!!

Az egy másik kérdés, hogy ha ez igy lesz, akkor nem kell-e megváltoztatni a teljes árképzésünket? Most a termék a "drága", az "Info", oktatás ingyenes volt a belső hagyományok szerint, viszont senkit sem érdekelt, s én sem teljesitettem valami jól az ingyenes oktatás műfajában.)

A jövő: a tréning a termék.

Aki részt vesz: olcsóbban kapja.

Aki segit (terméktapasztalattal), olcsóbban kapja.

Aki ir... stb.

Aki ad a közösségnek, az kap is - mérni fogjuk ki mennyit tett be, és mennyit vesz ki. (Ezt próbálom most ki az ingatlanalapos mozgalomban is, mert ott (is) kialakult a "fogjuk meg és vigyétek".)

Na most ennyi minden szétször project köré nem lehet épitkezni, ezért gondoltam úgy, hogy az energiáimat - már virtuálisan is - a már meglévő Jap.Klub tagok felé forditom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr37898043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása