Oszd meg!

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Munkanapló - A műsor látványkonyhája :)

Félkész gondolatok, naplózás (dokumentálás), jegyzetelgetés magamnak és a munkatársaimnak. Zeekrewards: www.startnap.com/zeekrewards NetSzemle: www.netszemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok Freeland: www.startnap.com/freeland A pizsamás vállalkozó: www.kmgl.blog.hu

Friss topikok

A legújabb videók

Nincs megjeleníthető elem

Klaszterezés - egy 60 perces időtükör példáján

2009.01.23. 10:51 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

Tevékenységek klaszterezése

Úgy szervezem a munkámat, hogy egyszerre több projecten is dolgozzak, de mégis ugyanazt csináljam. Ez volt az általános megfogalmazás, ha érdekel a példám, olvass tovább.

 


 

Az elmúlt 60 percben (egyébként 3 órás egységekre, un. konzultációs egységekre - 3x3 óra - osztom a napot) olvasgattam a neten...

1. Ha találtam valamit, Clipmarks-szal kiemeltem és a Clipmarks oldalakon (itt és itt, tartalék blog itt), és természeten a NetSzemle.hu oldalán automatikusan publikáltam, megjegyzéskkel ellátva a cikket. Itt van egy remek beépitett szabvány, nem lehet elrontani, hogy egy cikkből max. 1000 leütésnyi szöveget lehet kiemelni, ha az ember publikálni akarja. Nincs ilyen határ, ha nem.)

2. Irtam a felvetődő kérdésekről 2 blog bejegyzést, volt amelyik egész hosszú lett, mint az előző bejegyzés. Ennek megirása vett el kb. ... percet önmagában, az ötlet a korrupciós cikkből jött, amire C. fel a figyelmemet, úgy hogy végső soron az előző bejegyzés elinditása neki köszönhető. (1 pont, tedd el!)

3. Plusz egy elhatározás született bennem a hatékonyabb időgazdálkodás jegyében: nem fogom túlzottan formázni ezt a blogot, az elütési hibákat is nézzétek el nekem. Csak amennyinek tényleg funkciója van, aztat linkelem. Olvasónak is jó, ha erősebben szelektálok a linkes jelölésekkel, hiszen ez is csak egy ajánlás (Referencia).

4. Elküldtem az előző bejegyzést emailen a tapaszos munkatársaimnak.

5. Még egy elhatározás: nem adok tanácsot, helyette (is) a tapasztalataimról irok, aztán ha valaki többet akar tudni, kérdez.

6.Ajánlottam a korrupciós cikk linkjét az ingatlanalaposoknak a fórumban és válaszoltam pár fórum bejegyzésre és levélre.

7. Magammal: felülről figyelem magam, mert tudtam, hogy meg akarom irni ezt a 60 perces időtükröt, igy jobban tudtam megfigyelni, mit csinálok. (De lesz ennél még jobb is, mert ez volt az első ilyen. Plusz időt nem igényel, csak azt az elhatározás, hogy megnézem egy órán át, mint csinálok, és elhatározom, h összefoglalom.)

Közben megjelent ez a cikk az FN-en:

Ingatlanalapok - ahogy a befektetők látják

Szólj hozzá!

Címkék: önfejlesztés időtükör

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr24897301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása