Oszd meg!

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Munkanapló - A műsor látványkonyhája :)

Félkész gondolatok, naplózás (dokumentálás), jegyzetelgetés magamnak és a munkatársaimnak. Zeekrewards: www.startnap.com/zeekrewards NetSzemle: www.netszemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok Freeland: www.startnap.com/freeland A pizsamás vállalkozó: www.kmgl.blog.hu

Friss topikok

A legújabb videók

Nincs megjeleníthető elem

Nolblog konflikt - a helyükben mást léptem volna.

2009.01.17. 13:05 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

Túl sokat posztoltam és ez másokat zavart a Nolblogon, ezért onnan kivonulok, és az ottani blogok helyett itt fogok "nyomulni".

A baj a Nolblogon abból lett, hogy az induló beállitások szerint a friss posztjaid bekerülnek a cimoldalán látható Top10-be vagyis jelentős reklámot kap mindaddig, amig a többi frissülő poszt ki nem szoritja onnan. Azzal, hogy sokat posztoltam - igy a "vád" - elvettem a többiek helyét.

Ezt a levelet kaptam:

Kedves KÖSZ,

ismételten megkérünk, légyszíves legyél tekintettel a NolBlog többi bloggerére is, és ne áraszd el egyszerre négy-öt posttal a nyitóoldalt.
Már a bloggereknek is szemet szúrt:
http://smartklubhu.nolblog.hu/archives/2009/01/17/KOSZ-nek/ ez a post egyenest neked szól
ez pedig rád célozgat: http://valami.nolblog.hu/archives/2009/01/12/Irtam_egy_blogot__updateupdateend/

Amikor tudomást szereztem a dologról, azonnal kivettem a pipát a Beállitásokban, igy már nem jelenik meg a cimoldalon, illetve a keresőkben.

Aztán úgy döntöttem, hogy mégsem ez a helyes megoldás. Hanem az, hogy a programban legyen default beállítás, hogy nem jelenik meg a blog a cimoldalon (de a keresőkben igen), és akkor úgy...

Szóval lehessen választani!

Tanulság: ha valami baj van, akkor ne a fogyasztód kényszeritsd a szokásai megváltoztatására, hanem nézd meg, hogy mit tehetnél te magad a megoldás érdekében.

Ezt üzenem a Nolblog gazdáinak!

Ha én lennék a Nolblog admin helyében, most szólnék a fiúknak, hogy ugyan már oldják szoftveresen a túlbuzgó bloggerek fékentartását. (Pl. jelezzen a program, ha túl sokat posztolok. :))

Amit a program megenged, az nem lehet szabálytalan és nem a bloggernek kellene, ha lehet, "féken tartania" magát, csak azért mert egy hibás program kényelmetlen helyzetbe hozza a többiek szemében.

Vagy a Nolblogon grafománok nem blogolhatnak?

Ha nem, akkor ezt legyetek kedvesek beirni a szabályzatba vagy a program ne tegye lehetővé, hogy két poszt között ne teljen el egy egy óra.

Kérem, ne engem hibáztassanak, ha rendeltetésszerűen - a default beállításokat használva - blogoltam a NOL-on, és ezzel engedték nekem, hogy tartalmat szolgáltassak Önöknek. (A hirdetési bebvételből miért nem kapunk?)

Fontolgatom, hogy végleg itt hagyom ezt a helyet.

Várom az szerkesztő/admin válaszát a javaslatomra, amely, ha jól látom az engem lebunkózó cikk után számos hozzászólásban meg is jelent.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr27883398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása