Oszd meg!

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Munkanapló - A műsor látványkonyhája :)

Félkész gondolatok, naplózás (dokumentálás), jegyzetelgetés magamnak és a munkatársaimnak. Zeekrewards: www.startnap.com/zeekrewards NetSzemle: www.netszemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok Freeland: www.startnap.com/freeland A pizsamás vállalkozó: www.kmgl.blog.hu

Friss topikok

A legújabb videók

Nincs megjeleníthető elem

Gratulalunk! Zeekes lett 2012 legjobb MLM vezetoje

2012.06.27. 09:42 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

>Köszönet Dawn Wrigh Olivares-től: Üdv mindannyitoknak! Nem mindennapi az, hogy valaki olyan elismerésben részesüljön mint én… és, nekem azt kell mondanom, hogy ez igazán meglepett engem. Kedden amikor Will Li New York-ból kapcsolatba lépett velem és tájékoztatott arról, hogy én hogyan voltam a #2 valamilyen versenyben és hogy azt gondolja, megérdemeltem, hogy első… legyek, mentem, megnéztem miről van szó, és gondolkodtam, hmm… igazán rendes dolog, hogy ezen a titkos szavazáson jelölt vagyok. Nyerni vagy Veszíteni… aztán a következő néhány nap folyamán rátaláltam önmagamra (mint sokan mások már a belépésüket követően a Zeekben) izgatottan (és várakozással, mint egy gyerek karácsony reggelén) rákattintottam a szavazás linkjére sokszor naponta… és láttam mi történik. Én éreztem, hogy megérett a gyümölcse a munkámnak, megvalósult akkor az, hogy a társaim, akiket szeretek… mindig éreztek, hogyan számíthatnak rám és segítettem őket amikor csak tudtam. Ez egy lehetőség volt az önmegvalósításra. 44 éve élek ezen a bolygón… ebből 25 éve, ami az álmom- a Network Marketingben, - Soha nem fogtam fel igazán ennek a jelentőségét. Miért? Nos… én biztos vagyok benne, hogy nem az érdemesség… vagy önértékelés hiányából adódóan. Valóban tisztában vagyok azzal, hogy mik az erőim és mik a gyengeségeim. Én soha nem figyeltem meg ezeket az éveim alatt, amiket vezetéssel töltöttem… éppen hogy túl elfoglalt voltam ehhez, miközben azért fáradoztam, hogy felnézzek másokra és észrevegyek másokat! Ráadásul nem tudtam, hogy van egy verseny mint ez, ami kedden indult! Az elismerés egy csodálatos ajándék. Az egyik, hogy elkötelezett vagyok, hogy én is megadjam ezt másoknak. Ez nem olyan dolog, amire az ember tudatosan készül, hanem egyszer csak elérkezik... de ezt nem én kaptam, hanem mindenki, akinek szerepe volt ebben az epikus és történelmi projektben, így sokkal többet jelent ez annál, mint amit jelképez, és nem is képes arra, hogy megfelelően vagy teljesen kifejezze azt. Kérlek benneteket, tudjátok ezt .. Ti megtiszteltetek engem, megköszöntétek az eddigi munkámat, az utat, amit megtettem és ez megérintette a lelkemet és erőt és bizalmat adott nekem a többi emberi lény iránt. Még egyszer Köszönöm mindenkinek a szívemből, hogy gondoltatok rám, és így büszkén és izgatottan viselem a "Top Field vezetője a világban 2012" címet. Dawn Wright Olivares Forras: Lendvai Tamas Facebook oldala.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr704614099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása