Oszd meg!

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Munkanapló - A műsor látványkonyhája :)

Félkész gondolatok, naplózás (dokumentálás), jegyzetelgetés magamnak és a munkatársaimnak. Zeekrewards: www.startnap.com/zeekrewards NetSzemle: www.netszemle.hu - Hiteles személyes tapasztalatok Freeland: www.startnap.com/freeland A pizsamás vállalkozó: www.kmgl.blog.hu

Friss topikok

A legújabb videók

Nincs megjeleníthető elem

Orultem ennek a kommentnek az egyik video mellett...

2012.06.22. 21:54 NetSzemle - Hiteles személyes tapasztalatok

 

Üdv! Kicsit meglepő üzenet lesz biztosan, de hátha. :) Egy fiatal 24 éves srác vagyok, tanácsot szeretnék kérni öntől, a kérdés rövid egyszerű. Hogyan keressek pénzt? Tartok a jövőmtől, kilátástalannak látok mindent. Édesapám gyerekkoromban elvesztettem édesanyám 18 éves koromban, azóta egyedül élek és nincs senkim aki segítene kicsit hogy megtaláljam az irányom:) Dolgoztam az iskolát hanyagoltam, felsőoktatásra pedig már nem is lett volna lehetőségem, ami nélkül sok helyen nem ember az ember... Örököltem egy ingatlant a semmi közepén nagyjából eladhatatlan csak áll benne a pénzem(megjegyzem nem nagy összegű)+ van egy kis spórolt is mégkb1M. Próbálok kitalálni valamit hogy ne keljen havi 90e ft-os munkával szórakoznom, önfejű vagyok és azt sem viselem sajnos ha lekezelnek. Nem is dolgozom egy kis ideje, úgy érzem csak elvette az energiám és nem tudok figyelmet fordítani másra, igyekszem megismerni új dolgokat és bízom a szerencsében. Mindenkinek vannak segítőkész napjai, nekem egy próbát megért. Még nem írtam így senkinek, ha nem járok itt sikerrel akkor keresem a következő segítőt! Kíváncsian várom a reakcióját. :D

Szólj hozzá!

Címkék: Video Zeek

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr124605604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása